Seuravaatekauppa

Yhteistyösopimus

Pihlavan Työväen Urheilijat ry:n uintijaostolla on yhteistyösopimus Intersport Puuvilla, Pori / A & M Seppälä Oy:n kanssa ajalle 1.6.2023-31.12.2026.

Intersport Puuvilla, Pori myöntää PTU:n uintijaoston jäsenille alennusta kaikista tuotteista -10 % tarjoushinnasta, pois lukien alennus- ja poisto, viheltävät hinnat ja mid season kampanjat, polkupyörät -5 %.

Seuravaatekauppa

Pihlavan Työväen Urheilijat ry:n uintijaoston seuravaatevalikoima löytyy alla olevasta linkistä.

Seuravaatevalikoimaan on valittu toimivat vaatteet ja varusteet, joista uimarit, valmentajat ja tukijoukot löytävät itselleen edustavan kokonaisuuden. Seuravaatevalikoima on sovitettavissa  myymälässä Intersport Puuvilla, Pori. Osoite Siltapuistonkatu 14.

Seuravaatetilaukset ovat tilattavissa verkkokaupasta tai myymälästä. Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä.

Kaikkiin seuravaatevalikoiman tuotteisiin kuuluu seuran logon painatus ennalta sovittuun kohtaan, nimen painatus valittavissa ja ostettavissa erikseen tuotteisiin.